2011. augusztus 11., csütörtök

mercedes Benz MB 100 9 üléses

mercedes Benz MB 100 9 üléses:
Szia, én vagyok értékesítés hűvös régi-Benz autóbusz bus.de nyújtott számos új alkatrészek, fékek újak, a kormánymű is átdolgozták, a motort csak az e-rendszer is gemacht.im belső tér az első és a második egymás mellé padon, akkor lehetőségét, hogy egy asztal-pad közepén zustellen.die dreitte bővül, így rengeteg tárolóhelyet a hiteren teil.der benz nincs elektronika eltérő hajlamos radio.über a taxisofőr még mindig a polcon, mert a busz elég magas, ein180cm nagy ember (vagy nő) könnyen állni akartam építeni egy lakókocsi belőle, sajnos nem zeit.optisch a busz a megfelelő kezelés, van egy kis rozsda van, én nem vagyok kész geworden.mit nem verseny-80hp, de A motor megbízható, és több millió verbaut.zur ersatzteil csoda, csak azt tudom mondani, még mindig mindent néhány kiegészítő, és valójában egy jó helikopter is.
Ár: 950 EUR VB