2011. július 26., kedd

Opel Astra G Caravan 1.6 Njoy

Opel Astra G Caravan 1.6 Njoy:
Én vagyok én eladási Opel Astra G Caravan, EZ 01/2004, 94.300 km távon, velem 2. Kéz, Full Service History (csak az Opel workshop).
Felszereltség: ABS, indításgátló, ködlámpa, légzsák, utasoldali légzsák, Nemdohányzó jármű, jelenleg a téli gumik - A felnik, alumínium felnik a nyári gumik is rendelkezésre áll, a teljes pótkerék, első oldallégzsákok, színezett üveg, (kb. 1 1 / 2 éves Fulda Kristall teszt!) Központi zár távirányítóval, fejtámla három hátsó, középső hátsó középső ülés, 3-pontos hátsó biztonsági öv, osztott hátsó ülés, állítható magasságú ülés, bal első, 3 Féklámpa, tetősín, színre fújt külső visszapillantó tükrök, és elektromosan állítható belülről, elválasztók, hogy a törzs (stabil rendszer), csomagtér lefedés, rádió / CD lejátszó, állítható kormány az Radio-/CD-Bedienung, a levegő, ködlámpa.

Én vezettem a parkoló az autó, és sajnos valaki haladt. Ez volt az egyetlen kárt a jármű (lásd fotó). Egyébként szeretném leírni a jármű állapota nagyon jó.

A jármű egy évvel felülvizsgálatra az Opel forgalmazójával. Csak 2011 januárjában, a fő vizsgálat történt! TÜV / AU, amíg 01/2013 nélkül hiányosságok?

Autó még vezetési!
Ár: 4750 Ft VB