2011. szeptember 22., csütörtök

Next signature fantasztikus télikabát 134-es - Jelenlegi ára: 2 900 Ft


 
 
 
 
 
Köszöntelek Aukciómon!
Botimnakvettem de bevallom nem néztem a centiket és ez hatalmas rá!
Hibátlan állapotúnak volt hirdetve de inkább jó állapotúnak írnám mert 1-2helyen a nyomott minta picit lejött
Ezen kívül semmi hibája és igazából ez is alig észrevehető csak én örültem volna ha tudom amikor megvettem, persze a signature vonal nagyon látszódik full full igényes pasis!
A kapucnija szétcippezve is viselhető : )
Ja és az akasztó van le szakadva pár pill alatt megvarrható
 
 
a sablonom: adolf666 készitette
az aukció inditásával kiejelentem, hogy a termék eladási-terjesztési jogával rendelkezem
 
 
 
 
 
 



Jelenlegi ára: 2 900 Ft

Az aukció vége: 2011-09-22 10:17
. Next signature fantasztikus télikabát 134-es - Jelenlegi ára: 2 900 Ft