2011. június 19., vasárnap

VW Golf 3 anélkül, hogy műszaki engedély 120 €.

VW Golf 3 anélkül, hogy műszaki engedély 120 €.:
VW Golf 3 épült 1992-ben, műszaki engedély lejárt januárban. A motor működik is, de veszít vizet (csak a tömlőt, és nem a tömítés). Rozsda a jobb sárvédőn. Hátsó lökhárító sérült. Én vagyok az autóval, amíg a múlt héten, de minden nap vezettem 180 km dolgozni és vissza. Dohányzás járművet. Autó a téli gumik. Én még a múlt hónapban telepíteni egy új shift ujját (autó lehet vezérelte gond nélkül, de az áramkör kell állítani még.
Vagy újjáépíteni, illetve emelhetők fémhulladék ára könyvvizsgálati.
Én nem alku tárgya az ár, hogy akár az autó vagy sem. Ha további kérdései vannak, kérjük e-mailben.
Achso az autó 1400 köbcentis és 60 lóerős, az üzemanyag-fogyasztás mintegy 7 liter.
Ár: 120 EUR